laupäev, 30. juuni 2012

Meie viimane reede Kanadas!

Tere, kõik te eestlased, kes te praegu magate ja loete seda alles siis, kui mina magan ja teil juba uus päev!

Meie viimane reede siin vahtraleheriigis oli cool. Ilmataat otsustas tore olla ja meile palju päikest ja kuumust saata. Täna kella 14.00 paiku näitas kraadiklaas 33 soojakraadi. Hommikul päevitasin tagahoovis ja lõunast läksime linna, et käia veelkord Chinatown' is ja minna Kensington Market'isse, sest see pidi olema üks suur hipide ja muude selliste toredate tegelaste elupaik - tudengite ka näiteks.

Niisiis trippisime bussi ja kahe metrooga linna, üsna Chinatown' i lähedale ning alustasime on trippi. Suundusime kohe hipide linnaosa poole. Pidime küll härra politseilt natuke teed küsima, kuid kohale me jõudsime. WOW! See koht oli lahe - graffitid, rastafaarid, turg, vintage poed, kaltsukad. Käisime silmad pärani lahti, sest see kõik oli nii huvitav. Nägime rulatajat, kes oli oma rula taha pannud muusikakeskuse ja siis rulatas linnapeal nii ringi. Nägime rastafaarisid, kes meile mingeid lõhnasid peale määrisid. Nägime hipit,  kes kaelas oma pilte kandis ja neid müüa üritas. Nägime täis joonistatud autot. Nägime täiesti teistsugust maailma.

Kuna pildid räägivad rohkem kui sõnad, siis palun!


                                               Tudengite campus kahel ülemisel pildil! Pole paha!
      Ise arvasime, et see on klooster, aga enne postitamist sain õnneks teada, et hoopis üks Toronto Ülikooli majadest :D
                                           Umbes minu unistuste auto




                                         Hipide ja muude loomade linnaosa ülemistel piltidel!

Käisime mitmetes poodides ja vintage'ites, kuhu ma oleks tahtnud jäädagi. Vintage'id olid ulmelised. Selliseid poode Eestis pole. Ma leidsin sealt esimese tiiruga kolm asja, aga kuna hind oli ka üpris kõrge, siis jätsin need sinnapaika (ainsad asjad vist, mida ma ei ostnud). Sanne, ühe jaki leidsin, mis oli sarnane nagu sinu see vanaisa jope, mille enda järgi ümber õmblesid ( noh, see mis ma arvasin, et on Diesli oma). No vägevaid asju oli. Kahju, et ma pilte ei teinud, sest see oli midagi meeletut. Isegi müüja oli nagu Dita von Teese või midagi säärast. Jällegi sain omale kleidi ja seeliku. Perekond Tomson shoppas ka täie raha eest  - kes sai rattapluusi, kes sporditopi, kes tennised ja seeliku. Kõigil oli kordaminek!

Chinatown'is otsisime üles selle poe, kust mul eelmine kord jäid jalanõud ostmata, aga kuna täna oli see Bad   Shoe Day, siis need ei sobinud enam mulle ja ma jätsin nad ostmata. See-eest poodlesin suveniiri poes ja ostsin ühtteist perele ja sõpradele - kanadapärast ja traditsioonilist. Sain rahast jälle lahti natukeseks ajaks :D
Kuna ma ostsin omale kolm roosat asja, siis Tomsonid arvavad, et mul on roosahullus ja kõik mis on roosa, selle pean ostma. Poes oli lehvik, nad olid kindlad, et see sobib mulle ja Veiko tegi kohe pilti ka. Eks te ise vaadake ja arvake, mis tahate :)



Tomsonide soovil läksime ühte Hiina/Jaapani  või mis-iganes-see-oligi söögikohta sööma, sest neil oli kindel soov saada makaronisuppi. No ma siis mõtlesin, et jätan vahele ja haaran Subway'st omale hiljem midagi, kuid menüü osutus niivõrd huvitavaks, et otsustasin siiski kana karri kastmes proovida. Ja ma ei kahetsenud. See oli väga hea. Lisaks oli meil ettekandja, kes tegi meist pilti ja pani selle söögikoha facebooki lehele üles. Ma siis download 'isin selle ja panen teile ka vaatamiseks, kui kenad me oleme :)


Ja siis ta arvas, et oleks lahe, kui ta hakkaks meile mustkunstitrikke tegema. Küll ta kaotas paberi ära ja siis tuli kummiga ja tegi selle pooleks ja siis terveks tagasi ja mida kõike veel. Lahe vana oli!

Tagasi koju jõudsime poole 9 paiku õhtul. Olime suhteliselt kurnatud, sest üle 7 tunni jalgade peal olnud ja mööda hiinalinna trampinud 30kraadise kuumusega ei ole just väga kerge. Ja ma pidin Ailiega veel klubisse minema. Ütlesin viisakalt ära ja me lükkasime oma peo homseks, sest siis nagunii läheme Eve-Kai juurde BBQ peole ning seal tundub mõõdukas algus soojendada ja seejärel siis downtowni Toronto kuumimaid klubisid minna avastama, eks näis :D Ostsin H&M omale ju neoonroosa koti ja kõrvarõngad ka ja tänase kleidi juurde peaksid need hästi sobima, seega whynot?! :D


Ciao, bella!



Kommentaare ei ole: