neljapäev, 28. juuni 2012

Downtown of Toronto!

Hommikul pärast hommikusööki viis John meid downtowni, et me saaksime seal ringi käia ja shopata.
Tänasest päevast ei olegi muud rääkida, kui et nägime CN Towerit lähedalt.


                               Lisaks nägime Hockey hall of fame'i!( Veiko nägi ka Stanley karikat sees)

terve päev ühesõnaga käisime linnapeal shoppamas. mina sain muidugi kotitäis asju - kaks kotti, kõrvarõngad, käevõru, pluusi, prillid, trubaduurid, ehetehoidja ja mõned kingid. Külastasime China towni, kust mul ühed jalanõud ostmata jäid ja kuhu me kindlasti tagasi läheme, sest lisaks sellele jäi meil veel käimata Kensington Marketis, kus pidi lahedaid vintage asju olema ja kuna meil ka aega on veel enne ära tulekut, siis tõenäoliselt läheme sinna ikka tagasi.

Ja muud nagu ei jõudnudki täna teha. Jalad suht valutavad, sest koju tagasi jõudsime alles peale kaheksat õhtul. Käisin veel apteegis, sest köha on päris kõva. Nüüd kaks kiiret viinakokteili lõõgastuseks ja siis magama. Homme vara tõus, sest läheme Britiga Wonderlandi - vaadake youtube'st videosid nende kohta - suht hirmsad ja ma ei kujuta ette kuidas ma nendele atraktsioonidele julgen minna, aga sellise piletiraha eest ikka peab viimast võtma ja julguse kokku võtma ning kõik võimalikud kohad läbi käima.

Üks lollakas reidipilt ka teile (tõestuseks, et ma olen ikka sama lollakas ja kreisi nagu enne) :D



Homseni!


Kommentaare ei ole: