laupäev, 23. juuni 2012

KAHEKSAJALG!

Mainin esimesena, et käisime Hiina restoranis söömas või noh selline rootsi laua moodi koht. Võtsin ma siis julguse kokku ja hakkasin otsast pihta, et erinevaid asju proovida. Võtsin mingisuguse paneeritud tüki mingisugust asja ja pistsin selle suhu ning pärast kahte mälumist hammaste vahel küsisin Kadrilt, et mis see on. Jõudsin veel öelda, et ära enne ütle, kui alla olen neelanud, kui Kadri ütles, et see on paneeritud kaheksajalg. Sellele järgnes minu kisa keset restot, teenindajad tulid küsima, mis juhtus, mille peale mina piinlikult pidin tunnistama, et sõin just kaheksajalga :D Ühesõnaga halb. väga halb.

Aga see-eest maitsesin päris huvitavat piparmündi-šokolaadi jäätist, mis oli küll keemiamaitsega, kuid selle jäätise türkiissinine värv pani selle suus lausa sulama:



Käisime väiksel šopingul Winnersis. Sain üli odavalt neoonroosasid pitsist trubaduure kogu meie töökollektiivile :D lisaks mõned Diesli meestekad - hinnad üli head kusjuures! Vanaisale leidsin Hilfigeri pidžaama, mille lähipäevil ära ostan. 
Külastasime Beer Store'i  (Tanel, sa armastaksid seda kohta!) ja Weinstore'i. Minu valik langes järgnevatele jookidele:



Rohkem me täna erilist ei teinudki. Kõigil on homsete pulmadega nii palju tegemist, et me suht omapead. Olime täna kodus, käisime koertega jalutamas, poodides, jõime oma jooke ja puhkasime. homme 15.45 kästi meil valmis olla ja piduriietes, et auto tuleb meile järele ja viib meid pulma. Sounds fancy! 

Kommentaare ei ole: