esmaspäev, 6. juuli 2015

Miks ma 3 nädalat kadunud olin - peaaegu suur pildipostitus!

Tere, kõik see lugejapere!

Kõigepealt vabandan, et nii kaua siia sattunud pole. Esiteks algas mul 12. juuni puhkus, mis omakorda tähendas seda, et esmalt külastasin Grillfesti ja nautisin selle suve esimesi super ilusaid rannailmasid.

Seejärel andis viimaks otsad mu läpaka aku. No mis teha, seadsin sammud siis juba tuttavasse arvuti parandus töökotta ja küsisin infot. Kohe öeldi ära, et 2-3  nädalat läheb aega.
Hiljem helistati tagasi ja sain  nii palju targemaks, et kui tahan 2-3 päevaga, pean maksma 130 euri. Kui aga kannatan kuni 3 nädalat, siis pääsen 75 euroga. Valisin viimase, kuna härra oli mul kodus ja arvasin, et saan hakkama. Nüüd aga juba teiselt sõbrannalt arvutit laenates ja mõistes, kui halb on ilma enda piltide, failide ja muu oluliseta, siis oleksin vast võinud esimese variandi valida.

Igatahes pärast Grillfesti ja suurt päevitamist käisin hea sõbranna lõpetamisel Tallinnas. Vähemalt potentsiaalne tulevane advokaat on mul olemas (no siiski loodan, et ei lähe vaja)



Seejärel juba jaanipäev - no kes seda siis ei tähista.
Panime taaskord ajama Koonga poole, kust mu härra pärit on. Seal on meil kõikse parem saun ja hea aura. Võtsin linnanaised ka seekord kaasa.


                                          
                              Kuna kõik me sõpruskond ei saanud osaleda, siis öised tervitused said teele saadetud koos fotokolaažiga sõnumi vahendusel.


      Ja tervitusi saatsime ka päiksepaiste ajal....





Ja jäädvustasime jaaniusside otsingule mineku......


Selline väike ülevaade jaanipäevast!


Pärast jaanipäeva olin veidi ametis mu härra venna pulmade organiseerimisega, sest pruut on välismaalane ja seetõttu aitasin peigmeest nii palju kui võimalik. Kuna fotograafi pilte alles ootame, siis panen praegu ainult telefoniga tehtud jäädvustused ja hiljem, kui kvaliteetsed pildid kohal, teen ühe suure pulmaorganiseerimis postituse :)



Sellest, kuidas ma härrale taskurätti õppisin voltima, saab kuulda juba varsti..



Ettevalmistused

Mu kleidisaba ja küüned (mu super küünetehnikust tuleb ka eraldi postitus)


Juba teist pulma järjest sain kibekisaja tiitli.Kui irooniline. Ja sellest, miks ma iseendale pulma lõpus kibe pidin karjuma, saate lugeda pulmapostituses..


Abakhanist 15 euro eest ostetud kangastest valmis mu kleit.


Kõige vastupidavam seltskond terves pulmas




Ütlen ausalt, et niipea kui mu oma hea truu kaaslane uue aku külge saab ja ma teda jälle silitada saan, tuleb postitusi rohkem ja loodan, et saan juba õigepea ka siis suurt pulmajuttu teile rääkida :)



Uute juttudeni,


Lonni!





4 kommentaari:

Fotostuudio Tallinnas ütles ...

Lahedad pildid :)

Loretta ütles ...

:) mina tänan

Unknown ütles ...

Oo, sa minu ka kuulsaks teinud:)!

Loretta ütles ...

No kuidas siis muidu, ikka !