kolmapäev, 29. juuli 2015

Suvikõrvits -hommikuks, lõunaks, õhtuks!

Kuna suvel ma armastan käia turul ja osta värsket kraami, siis kõige tavapärase ostmisel sattusin ükspäev suvikõrvitsa otsa. Olen seda eelnevalt söönud millegipärast ainult siis, kui keegi teine teda toidu sisse paneb! No hallooo kosmos, kus mu ajud enne olid, et ise seda söögitegemisel ei kasutanud!!

Maitselt on suvikõrvits mulle tegelikult meeldinud, aga no kui härra kodus on, siis tema mõtted keerlevad ainult jahukastme, kartuli ja lihakäntsaka ümber. No vahel ma suudan ta ümber veenda ka pasta või supi lainele, õnneks :)

Täna, kui hakkasin juba äärepealt pelmeenidele vett keetma, avastasin külmkapist suvikõrvitsa ja mu mõte hakkas tööle!

Esmalt viilutasin ta ära, panin pannile extra virgin oliiviõliga tulele ja praadisin mõned minutid viilakaid mõlemalt poolt pannil, seejärel maitsestasin soola, pipraga. Kõrvale viilutasin tomatit, kurki, punast sibulat ja hapukurki ja segasin sellest kokku lihtsa grillsalati magusa äädikaõliga! Lisandiks panin kõrvale veel ka kodujuustu, mille kõlblikkus kuupäev hakkab juba lähenema! Kas kõlab isuäratavalt?


Kuna päev oli pikk, siis lisandiks võtsin ühe seemneleiva viilu, pani peale lehtsalatit, ühe viilu juustu ja kõige peale suvikõrvitsa. Maitses nagu juustu-kurgi võileib, aga lihtsalt kaks korda paremini.

Värsket kraami küll ja veel!

Minu postituse mõte on see, et tegelikult ei ole vahet, kuidas ja mis lisanditega suvikõrvitsat sööme. 
Kes soovib hommikusöögiks, siis sobib ta imeliselt võileivale, omleti või praemuna kõrvale. Serveerida saab nii terveid viilakaid või  praadida muna suvikõrvits ümber nagu alloleval pildil. Vali ise!



Või saab süüa teda liha kõrval - olgu selleks, siga, jänes, kala või midagi muud hõrku. Sobib hästi lõuna- või õhtusöögiks!


Ja erinevatel üritustel, kus snäkivaagnad on tavaliselt hea valik selleks, et kogu rahvas ei peaks pikalt laua taga istuma, vaid saaksid näpuga omale ise midagi laualt haarata, sobib hästi grillitud või praetutd suvikõrvits juustuga. Parim sortimendist oleks parmesan, kuid eks iga üks leiab omale selle kõige meelepärasema.



Kuidas teile tundub? Kas mul on õigus, et suvikõrvits sobib kõikidesse söögikordadesse?
Kellel häid  ja põnevaid retsepte on, siis võib neid minuga vabalt jagada!










1 kommentaar: